2013年9月2日 星期一

在家的一天

今日放假一早起身






做咩好呢?




我都幾迷信 GA, 一早起身, 拜下神先



拜完神



品下茶



睇下雜誌...





這是我最愛看的雜誌 (PS: 晉安...好令仔)



再拿隻大象 CHAIR 來放腳先.



好舒服
其實平時在家裡, 我最喜愛在這張椅上坐 好 RELAX



時間還早, 彈下琵琶




而我就最鍾意 係E張 Z Chair 道彈琵琶.



晝下臉譜



我晝...


完成!


晝多幾個先



唔知你地最鍾意邊個呢?



E 個係我新買GAI 手袋



靚唔靚呀



好LA, 等我換件衫, 去下街街先, See You



最後送上全景兩張




以及故事中主角

沒有留言:

張貼留言