2013年9月2日 星期一

希臘 遊記






話說貓爸爸貓媽媽去了希臘一個島嶼上...



島叫做"Mykonos"

一落飛機佢地就直接去左酒店:


這日天氣好好呢


見時間還早,
貓爸爸貓媽媽去食個早餐 buffet 先

貓媽的早餐
貓爸的那一份


貓媽媽: "我跌左支飲管呀"


貓爸爸: "唔緊要la, 你飲我哥柸"


貓媽媽: "不而一齊飲呀"
食完早餐, 佢地就周圍行下,



然後哂下太陽


座下吊床


睇下D人游水...


去下廁所



不過去之前要


再談下心事話兒











貓爸爸貓媽媽正在慢歩中...






貓爸爸: "你睇到入哂神, 係道睇緊咩呀?


貓媽媽: "哥道好似有水怪呀"
爸: "咁快D走la"


貓媽媽: "去邊呀?"


爸: "不而去TOWN 行下"
媽: "好呵"

TOWN


貓爸爸問: "我係咪好有型呢?"


媽答: "..."
"errr...E道好靚呀


這裡的街道和屋仔都好靚




周圍重有好多這些教堂, 差不多每4-5 間屋就有一間教堂.



重有好多貓貓tim, 似唔似我呀?

貓爸:"這裡還有得扭旦呵
媽媽:"我地再週圍行下."






行行下...又開餐lou


先來幾塊包



來希臘...更係要食希臘salad


主菜:




爸:"貓媽媽,這柸是特別整給您的呢
妹:
大的那柸是您, 細柸的是我




希臘的夜晚




在離開town 之前, 佢地重買左"河馬朱古力"做消夜tim



之後哥幾日, 佢地係 Mykonos 道做左好多野
例如...
係海邊玩泥沙...










食下雞亦


妹: "不過又...跌左落地"


彈下結他


食下大餐:

貓爸爸的最愛---燒魚
發下呆

晝下晝


問: "E, 點解係黑白ge?"
爸答: "因為係用原子筆晝ge, 等我再用水彩晝多幅先"


貓爸爸請問:"唔知道大家覺得靚唔靚呢?



同望下大海

貓媽: "好曬呵"
爸:"試下這個太陽眼鏡
媽媽: " 好似塊面大左DD..."



爸: "送給您"


之後再係海邊一邊食野一邊看日落


同黃昏時慢步海灘



(兒童不宜...)



沒有留言:

張貼留言